Slider

Aktualności

29-03-2019
Miejsce pracy: Łódź

Zadania na stanowisku:

  • bezpośrednia i telefoniczna rejestracja oraz obsługa pacjentów,
  • obsługa programu mMedica,
  • udzielanie informacji o zakresie usług świadczonych przez poradnię,
  • zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentów,
  • organizacja pracy lekarzy,
  • realizacja transakcji finansowych, prowadzenie rozliczeń,
  • wystawianie faktur,
  • utrzymanie porządku na stanowisku pracy,
  • wykonywanie innych czynności administracyjnych zleconych przez przełożonych.

Od kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • wykształcenie minimum średnie
  • umiejętności obsługi komputera (znajomości obsługi pakietu MS Office),
  • wysokiej kultury osobistej,
  • dobrej organizacji pracy własnej,
  • skrupulatności i systematyczności w wykonywaniu zadań,
  • gotowości do pracy w w systemie zmianowym.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie,
  • umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • benefity płynące z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • wsparcie doświadczonych pracowników,
  • dobrą atmosferę pracy.

CV prosimy kierować na adres: rekrutacja@mcmpolesie.pl

 

CV należy opatrzeć klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Medyczne „Polesie” w Łodzi, ul. A. Struga 86, 90-557 Łódź, NIP: 7272408670, w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko oraz w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji.”

20-11-2018

TIP, czyli Telefoniczna Informacja Pacjenta to wspólny projekt Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia. Pod jednym numerem telefonu, już od 13 listopada będzie można uzyskać informacje dotyczące zabezpieczenia potrzeb zdrowotnych Pacjentów jak i ochrony ich praw. Dziś podpisano oficjalne porozumienie w tej sprawie.

Telefoniczna Informacja Pacjenta będzie obsługiwana przez kilkudziesięciu pracowników oddziałów wojewódzkich Narodowego Funduszu Zdrowia oraz Biura Rzecznika Praw Pacjenta.

800 190 590 to dotychczasowy numer bezpłatnej ogólnopolskiej infolinii Rzecznika Praw Pacjenta. Nowy jednolity numer w całym kraju zastąpi kilkanaście numerów funkcjonujących obecnie w oddziałach wojewódzkich Funduszu. Gwarantuje on uzyskanie szybkiej, kompleksowej i przejrzystej informacji dotyczącej funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce. Dzwoniąc pod numer 800 190 590 będzie można dowiedzieć się m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.

W celu zagwarantowania wysokiej jakości obsługi Pacjentów, rozmowy będą nagrywane. Zależy nam na wysokiej jakości udzielanej informacji i profesjonalnej obsłudze Pacjentów. Tylko w 2017 infolinie NFZ obsługiwały ok. 40 tysięcy połączeń miesięcznie. Tymczasem liczba udzielonych porad na infolinii Rzecznika Praw Pacjenta od momentu powstania urzędu przekroczyła 338 tys. Liczymy, że dzięki nowemu rozwiązaniu liczby te ulegną zwiększeniu, przez co zdecydowanie więcej Pacjentów będzie mogło uzyskać istotne dla nich informacje.

To pierwszy etap wprowadzanych zmian – nowa idea call center w NFZ oraz w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta wykracza daleko poza samo informowanie. Docelowo Telefoniczna Informacja Pacjenta będzie nie tylko pomagała Pacjentowi poruszać się po systemie ochrony zdrowia, ale z czasem, na wzór brytyjskiego NHS, pozwoli na uzyskanie prostych porad medycznych.

Więcej informacji można uzyskać klikając w link.

Źródło: Centrala NFZ

19-10-2018

Miejskie Centrum Medyczne „Polesie” w Łodzi zaprasza wszystkich mieszkańców Łodzi na serię zajęć i wykładów z interesujących dziedzin medycyny i obszaru zdrowia.

Wszystkie wykłady będą miały miejsce w Przychodni „Maratońska”

94-007 Łódź, ul. Maratońska 71 ( Centrum Edukacji Zdrowotnej, 1 piętro)

Więcej na podstronie Strefa Pacjenta

09-10-2018

Uwaga!

Zaczynamy realizację nowego programu profilaktycznego, tym razem pod kątem zakażeń HCV (wirus zapalenia wątroby typu C).

Programem objęci są ludzie, którzy:

  • są mieszkańcami Łodzi w wieku 25-59
  • mieszkają z osobą zakażoną HCV
  • w ciągu ostatnich 15 lat byli hospitalizowani przynajmniej jeden raz
  • poddawali się tatuowaniu, piercingowaniu i innym tego typu zabiegom
  • byli dializowani
  • przyjmują donosowo lub dożylnie substancje uzależniające

Zgłoszenia do programu są dobrowolne, można je wykonać osobiście lub telefonicznie.
Dane zgłoszeniowe:
Miejskie Centrum Medyczne „Polesie” w Łodzi
Laboratorium Analiz Lekarskich
Łódź, ul. Skłodowskiej-Curie 15/17, III piętro,
tel. 42 20 84 280
Dostępność:
od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 10.00

Zapraszamy!!!

Projekt i wykonanie: www.happyday.com.pl

Wykorzystujemy ciasteczka (cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu. więcej informacji

Wykorzystujemy ciasteczka (cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają utrzymanie sesji po zalogowaniu. Można wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Zamknij