Slider

Skargi i wnioski

Przyjmowanie skarg i wniosków odbywa się w Kancelarii Biura Rzecznika Praw Pacjenta
pn. – pt. w godz. 9:00 – 15:00
ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa

 

SKŁADANIE SKARG I POCHWAŁ NA TERENIE MCM POLESIE

 

  1. Skargi i pochwały dotyczące funkcjonowania MCM Polesie przyjmuje kierownik danej poradni lub Pan Eugeniusz Brzuska – specjalista ds. obsługi skarg i wniosków, e-mail: e.brzuska@mcmpolesie.pl
  2. Skargi i pochwały mogą być składane pisemnie, w tym pocztą elektroniczną na adres: Miejskie Centrum Medyczne „Polesie” w Łodzi, ul. A. Struga 86, 90-513 Łódź, e-mail: e.brzuska@mcmpolesie.pl, sekretariat@mcmpolesie.pl
  3. Skargi składane listownie lub pocztą elektroniczna będą rozpatrzone w terminie 30 dni od daty ich wpływu.
  4. Po wyczerpaniu trybu administracyjnego wewnątrz jednostki Pacjent może złożyć skargę do:
  • Organu Założycielskiego MCM Polesie, Okręgowej Izby Lekarskiej, Okręgowej Izby Pielęgniarek
    i Położnych.

 

Szczegółowe sprawy można kierować również do:

ŁÓDZKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA

godziny pracy siedziby ŁOW NFZ w Łodzi:

od poniedziałku do piątku godz. 8.00 – 16.00

we wtorek godz. 8.00 – 18.00 sala obsługi, ul. Kopcińskiego 56

adres do korespondencji: ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź
adres e-mail: kancelaria@nfz-lodz.pl, strona internetowa: www.nfz-lodz.pl

Projekt i wykonanie: www.happyday.com.pl

Wykorzystujemy ciasteczka (cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu. więcej informacji

Wykorzystujemy ciasteczka (cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają utrzymanie sesji po zalogowaniu. Można wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Zamknij