Skargi i wnioski
Poniżej przygotowaliśmy dla Ciebie najważniejsze informacje związane ze składaniem skarg lub wniosków do Dyrektora naszego Centrum.
Adresy i terminy składnia skarg i wniosków:
Skargi i wnioski przyjmuje Dyrektor Miejskiego Centrum Medycznego “Polesie” w Łodzi.
Adres
ul. Andrzeja Struga 86
Termin
wtorek, godz. 14:30 - 15:30
(Po uprzednim, telefonicznym potwierdzeniu spotkania.)
Telefon
42 20 84 810
Poza wskazanymi godzinami, skargę/ wniosek można złożyć na ręce pracownika Centrum.
Skargi i wnioski mogą być składane:
- pisemnie – na adres mailowy sekretariat@mcmpolesie.pl,
- listownie na adres: Miejskie Centrum Medyczne “Polesie” w Łodzi; ul. A. Struga 86, 90-557 Łódź,
- osobiście, ustnie do protokołu.
Po wyczerpaniu trybu administracyjnego wewnątrz jednostki skargę/ wniosek można złożyć do:
- Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia, godziny pracy siedziby ŁOW NFZ w Łodzi: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 – 16:00, sala obsługi – Targowa 35. Adres do korespondencji: ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, e-mail: kancelaria@nfz-lodz.pl, strona internetowa: www.nfz-lodz.pl;
- Okręgowej Izby Lekarskiej,
- Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych,
- Rzecznika Praw Pacjenta przy Ministerstwie Zdrowia w Warszawie, ul. Płocka 11/13. Bezpłatna infolinia czynna w dni robocze, w godzinach 8:00 – 18:00 nr tel. 800-190-590 lub Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, tel.: (22) 532-82-50, faks: (22) 506-50-64,e-mail: kancelaria@rgov.pl
- Urzędu Miasta Łodzi – Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych, ul. Zachodnia 47,91-066 Łódź, : (42) 638-47-34/35, fax: (42) 638-47-74, e-mail: wzp@uml.lodz.pl, zp@uml.lodz.pl, zdrowie@uml.lodz.pl,
- innych uprawnionych organizacji i instytucji.